Tuesday, March 29, 2011

Blaine561 παρουσιάζει: είστε "Shooting" σας μάρκετινγκ δολάρια με κυνηγετικό όπλο ή ένα τυφεκιοφόρων και ποια είναι η διαφορά;

Στο μάρκετινγκ σας υπηρεσίες ή widgets, ποιά προσέγγισης χρησιμοποιείτε; Να σας κερδοφόρα προσπάθειες μάρκετινγκ πάνω από μια περιοχή που ελπίζει να χτυπήσει κάτι; Ή παίρνετε προσεκτική στόχος, χτυπώντας το στόχο περισσότερες φορές από δεν;

Εμπορία κυνηγετικό όπλο όπλου aficionados θα να πυροβολούν μου εδώ (δεν προορίζονται λογοπαίγνιο), αλλά κάθε φορά που χρησιμοποιώ τον όρο "Shotgun εμπορία", έχω αυτό το όραμα του Al Pacino αμμοβολής μακριά στο ο σημαδεμένος – μου λένε διαρκώς ότι αυτός δεν χρησιμοποιεί "κυνηγετικό όπλο", αλλά έχετε την ιδέα.


Κυνηγετικό όπλο βλαστοί κελύφη πάνω από μια περιοχή με την ελπίδα ότι σε τουλάχιστον ορισμένες από αυτές να χτυπήσει το στόχο. Στην πραγματικότητα, η λέξη "shotgun" ορίζεται ως "που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα κατά τρόπο μπερδεμένη ή αναποτελεσματική".

Εμπορία κυνηγετικό όπλο παραδείγματα εν ψυχρώ, ομαδικής αλληλογραφίας και τις διαφημίσεις σε μεγάλο κυκλοφορία γενική εφημερίδες. Online παγκοσμίως, εμπορία κυνηγετικό όπλο περιλαμβάνει διαφημίσεων σε τοποθεσίες που λαμβάνουν μεγάλες ποσότητες γενικής χρήσης επισκεπτών και spamming μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Εάν μια επιχείρηση επαγγελματικές υπηρεσίες (εικονικό βοηθό, σχεδιαστής web, κ.λπ.) και δεν έχετε ερευνηθούν επαρκώς τους υποψήφιους πελάτες σας, σας μάρκετινγκ πρόκειται να έχουν την ίδια επίδραση αναποτελεσματική τύπου διασποράς. Θα σας οι ανοικτές μια περιοχή με κάρτες, άμεση αλληλογραφία εκστρατείες, η εφημερίδα διαφημίσεις ή online διαφήμιση χωρίς ποτέ πραγματικά να ξέρουν εάν σας προοπτικές "ενώ βομβαρδίζονται". Ανάλογα με την επιχείρησή σας, αυτό μπορεί να είναι καλό ή θα μπορούσε να είναι κακό – είτε τον τρόπο, θα λάβετε πραγματικά δαπανηρό πραγματική γρήγορη.


Μπορείτε να βρείτε φυσικά ευρύτερη κάλυψη με χρήση της προσέγγισης κυνηγετικό όπλο για την εμπορία – αυτό μπορεί να είναι καλό, εάν προσπαθείτε να ανοικτή μια περιοχή για να τους ενημερώσετε σας υπάρχουν (για παράδειγμα, ένα νέο κατάστημα καφέ ή μια νέα μηχανικός στην πόλη). Το μειονέκτημα είναι ότι είναι δαπανηρή όπως μελέτες δείχνουν ότι θα πρέπει να μπροστά από κάποιον 7 – 10 φορές πριν αναγνωρίζουν ακόμη και το όνομά σας.


Τυφεκιοφόρων εμπορίας


Πιστεύω ότι γνωρίζετε πού θα πάμε με αυτό. Τυφέκια θέτουν τα πράγματα σε εστίαση, επιτρέποντάς σας να λάβει προσεκτική στόχος πριν από την έλξη του εναύσματος.

Εάν γνωρίζετε ακροατηρίου προορισμού, γνωρίζουμε πραγματικά τους, θα πρέπει να είστε σε θέση να κινήσει εκστρατείες μάρκετινγκ με ακρίβεια sniper-τύπο.

"Τυφεκιοφόρων μάρκετινγκ" σάς επιτρέπει να είναι πιο προσωπική στις εκστρατείες μάρκετινγκ. Σας μπορεί επίσης να επινοήσει εκστρατείες που αποτελούνται από περισσότερο από ένα απλό κάρτα ή το γράμμα.


Για παράδειγμα, για να συμβολίζουν το πόσο χρόνο (ή επιχειρήσεων) σας δυνητικούς πελάτες σπαταλούν (ξεφορτώνεται) από μίσθωση δεν σας, στείλτε επιστολή σας πωλήσεων σε ένα μικρό σκουπίδια μπορούν να με μια ετικέτα σε αυτό (αποστολή πάντα πρώτης τάξεως). Επιστολή σας είναι δεσμευμένη να ανοίξει πιο συχνά (και πιο γρήγορα) από όλα τα άλλα γράμματα που φθάνουν σε φακέλους μέσω ταχυδρομείου τρίτης κατηγορίας.

Καινοτόμα εκστρατείες όπως το προηγούμενο όχι μόνο να αυξήσει την πιθανότητα ότι πιθανοί πελάτες θα σας καλέσουμε, λένε το πρόγραμμα-πελάτης κάτι σχετικά με εσάς πριν ακόμη μιλήσετε: σας είναι προσανατολισμένο στα αποτελέσματα, πιστεύετε ότι έξω από το πλαίσιο και πιστεύετε ότι πριν από σας άλμα. Αυτός είναι ο τύπος του προσώπου που έξυπνες επιχειρηματικές ιδιοκτήτες θέλετε στην ομάδα τους.


Ποιο είναι το καλύτερο;


Με την πρώτη ματιά, μπορεί να θέλετε να πω ότι η προσέγγιση του "τυφεκιοφόρων" είναι καλύτερη από την "shotgun". Ωστόσο, εξαρτάται από την επιχείρησή σας, σας προσωπικότητα και κοινό σας.

Εκστρατείες κυνηγετικό όπλο είναι, από τη φύση τους λιγότερο προσωπικό από τις εκστρατείες τυφεκιοφόρων. Αυτό μπορεί να είναι κατάλληλες για την επιχείρησή σας. Πιστεύω ότι γενικά της κυνηγετικό όπλο μάρκετινγκ με τη δημιουργία ευαισθητοποίησης και τυφεκιοφόρων μάρκετινγκ με λήψη αποτελεσμάτων.


Ανάλογα με το ποια προτίμησή σας, να θυμάστε να διατηρήσετε την εκστρατεία μάρκετινγκ, πιστή στον προσωπικό σας στυλ και ότι έγινε λιγότερο καλά είναι πολύ καλύτερη από περισσότερα ελάχιστα.





Φροντίστε να ελέγξετε που μου Blaine561 διανομέα στο Blaine561.com για όλα μου άλλες ιστοσελίδες του Blaine561.

Αναπτύσσονται σε καθημερινή με τα πιο πολύτιμα άρθρα για μου πιστοί αναγνώστες,

Ξεκινώντας μια επιχείρηση να δίαιτα και Weightloss και κοινωνικά θέματα Internet εμπορία.


No comments:

Post a Comment