Thursday, March 31, 2011

Blaine561 παρουσιάζει: είστε ένα πολύγλωσσο εμπορία;


Είστε εμπορίας σε μία μόνο γλώσσα; Εάν είναι έτσι, σας λείπει από τα 64,8% του δυναμικό σας μάρκετινγκ. Αυτό συμβαίνει επειδή 64,8% του κόσμου σερφάρισμα στο internet σε μια γλώσσα εκτός των αγγλικών. Με το να γίνουν μια πολύγλωσση εμπορία, ανοίγετε αμέσως μέχρι μια ροή από νέες αγορές. Google μόνο ανιχνεύει σελίδες web σε 35 διαφορετικές γλώσσες.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να προσελκύσει παγκοσμίως κυκλοφορίας είναι να μετατρέψει την τοποθεσία σας και να καταχωρήσετε με τόσο αγγλικά και μηχανές αναζήτησης ξένων γλωσσών και τους καταλόγους. Να μην αναφέρουμε, ο ανταγωνισμός στις μηχανές αναζήτησης του εξωτερικού είναι πολύ λιγότερο ανταγωνιστικές από τις μηχανές αναζήτησης των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ξένη γλώσσα αγορές online αναπτύσσονται επί του παρόντος με πολύ ταχύτερο ρυθμό από Αγγλικά ομιλίας αγορές. Έχετε την ευκαιρία να κτυπήσετε σε αυτή την αγορά, ενώ βρίσκεται σε μια φάση εκθετική ανάπτυξη.

Παρακάτω είναι ένα πλήρες σχέδιο με τη λήψη της τοποθεσίας σας στο web μεταφράζονται και στις μηχανές αναζήτησης του εξωτερικού και καταλόγους.





Πρώτα, πρέπει να μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα όλων των λέξεων-κλειδιών σας στα αγγλικά. Αυτές είναι οι φράσεις που χρησιμοποιούνται για να σας στις μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε να εξαγάγετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά, μεταβαίνοντας στο πρόγραμμα στατιστικών της τοποθεσίας σας στο web.

Για να βελτιστοποιήσετε την τοποθεσία σας στο web για τις μηχανές αναζήτησης του εξωτερικού, πρέπει να εντοπίσετε ισοδύναμο και συναφών όρων στη γλώσσα αυτή. Πολλές από τις αγγλικές λέξεις-κλειδιά μπορούν να έχουν πολλές μεταφράσεις σε άλλη γλώσσα. Για παράδειγμα, αν θέλετε να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας γύρω από τη λέξη-κλειδί "κάλτσες". Θα το πιο πιθανό καταλήξετε με διπλάσιες όρους αναζήτησης στα γαλλικά επειδή υπάρχουν δύο κοινές λέξεις για κάλτσες στη γαλλική γλώσσα: "bas" και "chaussettes".





Αφού δημιουργήσετε μια λίστα των στοχευμένες λέξεις-κλειδιά, θα πρέπει να βρείτε που αυτές αναζήτησης όρους αξίζουν επιδίωξη. Μπορείτε να το κάνετε, κάνοντας κάποια έρευνα με την εισαγωγή και Miva. Δύο από αυτά τα πληρωμή ανά κλικ αναζήτησης κινητήρες προσφορά αναζήτησης πρόταση εργαλεία σε μια ποικιλία γλωσσών.

Τέλος, θα χρειαστεί να ομαδοποιήσετε τους όρους αναζήτησης μαζί σε παρόμοιους όρους και να αντιστοιχίσετε κάθε ομάδα σε μια συγκεκριμένη σελίδα στην τοποθεσία σας στο web.





Βήμα δύο είναι να τοποθετήσετε αυτά μεταφράζονται λέξεις-κλειδιά στην τοποθεσία σας. Υπάρχουν δύο τρόποι για τον τρόπο αυτό.

Μπορείτε να μεταφράσετε κάθε σελίδας σε μια συγκεκριμένη γλώσσα. Όταν έχετε όλες αυτές οι σελίδες μεταφραστεί, θα χρειαστεί στη συνέχεια να τις συνδέσετε όλες μαζί από την αρχική σας σελίδα. Κάθε μία από αυτές τις σελίδες θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί για σας στοχευμένες λέξεις-κλειδιά. Κάνετε αυτό τον ίδιο τρόπο που κάνατε για μια αγγλική τοποθεσία. Τοποθετήστε λέξεις-κλειδιά σας στο το tag title, meta keywords tag και meta description tag. Επίσης, θα θελήσετε να συνδέσετε αυτά τα μεταφρασμένα φράσεις στην το Σώμα του κειμένου και επικεφαλίδες των σελίδων σας, ιδιαίτερα τα πρώτα 200 λέξεων.

Ωστόσο, ο καλύτερος τρόπος για να μετατρέψει την τοποθεσία σας είναι, δημιουργώντας μια εντελώς νέα τοποθεσία για κάθε μετάφραση.

Αυτή η ενέργεια προσφέρει μια ποικιλία του οφέλους, ένα από αυτά να τη δυνατότητα να καταχωρούν μια συγκεκριμένη χώρα τομέα για κάθε μεταφράσεις σας τοποθεσία web.





Για παράδειγμα, εάν είστε κάτοχοι επί του παρόντος www.companyname.com και μετάφρασής στα γαλλικά, είναι σκόπιμο να χρησιμοποιήσετε www.companyname.fr. Η συγκεκριμένη χώρα τομέα σας επιτρέπει να τις μηχανές αναζήτησης που ξέρετε ότι είστε μια γαλλική τοποθεσία web.

Ορίζοντας μια νέα τοποθεσία web για κάθε γλώσσα, σας θα δικαιούται επίσης επιπλέον κατάλογο καταχωρήσεις στη συγκεκριμένη χώρα Yahoo! καταλόγου, DMOZ και άλλους high–profile καταλόγους τοποθεσία web σε αυτή τη γλώσσα.

Τη δημιουργία πολλαπλών τοποθεσιών είναι επίσης επωφελής για την καμπάνια σας σύνδεση. Άνθρωποι θα είναι πιο πιθανό να συνδέσετε σας, εάν η τοποθεσία σας στο web είναι εξ ολοκλήρου στη γλώσσα τους. Επειδή η σύνδεση δημοτικότητα είναι τέτοια παράγοντα αποφασιστικής σημασίας κατάταξης, τη δημιουργία ξεχωριστές τοποθεσίες στο web θα ήταν καλύτερο για την επιχείρησή σας.





Βήμα 3 στη στρατηγική μας πολύγλωσσα είναι να υποβάλουν πρόσφατα μεταφραστεί τοποθεσία σας για τις μηχανές αναζήτησης του εξωτερικού. Πολλές από τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης έχουν τοπικές εκδόσεις της τοποθεσίας τους web έτσι ώστε να τους απευθύνω έκκληση στους επισκέπτες σε διάφορες χώρες του κόσμου. Περιλαμβάνουν AOL Search, Alta Vista, Excite, ΓΡΉΓΟΡΗ αναζήτηση, Go/Infoseek, Google, HotBot, Lycos, MSN Search, Βόρεια φως, Open Directory, Snap, WebCrawler και Yahoo.

Μπορείτε να βρείτε μια πλήρη λίστα των επάνω ξένη γλώσσα μηχανές αναζήτησης στο http://www.allsearchengines.com/foreign.html


Άλλη μια ευκαιρία που άνοιξε πολύγλωσσα αγορές είναι μηχανές αναζήτησης πληρωμή ανά κλικ.

Χρήση μηχανές αναζήτησης πληρωμή ανά κλικ είναι ένας απο τους γρηγορότερους τρόπους για να ξεκινήστε funneling στοχοθετημένη κυκλοφορία στον ιστοχώρο σας. Ενώ οι περισσότεροι από τους κινητήρες πληρωμή ανά κλικ στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν κατακλυσθεί με τον ανταγωνισμό, πολλές από τις μηχανές ξένων πληρωμή ανά κλικ αναζήτησης έχουν ανεκμετάλλευτες δυνατότητες.


Αγγλική γλώσσα όρους αναζήτησης μπορεί να είναι συχνά πέντε - φορές το κόστος της ισπανικής γλώσσας προσφορές. Για παράδειγμα, η φράση τη λέξη-κλειδί "internet μάρκετινγκ" κόστος $2.09 για την αριθμός μία θέση στην αγγλική έκδοση του εισαγωγή. Ωστόσο, εάν τοποθετήσετε μια διαφήμιση στο ισπανικό κείμενο, θα μόνο κόστιζε σας 50 σεντς για την ίδια θέση.





Να θυμάστε ότι μπορείτε να μεταφράσετε τοποθεσία web σε μια διαφορετική γλώσσα, πρέπει να είστε σε θέση να προσφέρει υποστήριξη πελατών σε αυτή τη γλώσσα. Εάν δεν είστε της γλώσσας τον εαυτό σας, αυτό θα είναι κάτι που θα πρέπει να αναθέσει.

Πολλά web surfers, βρίσκονται σε χώρες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά δεν εμπιστεύονται τοποθεσίες web όσο περισσότερο τους Αμερικανούς και καναδούς. Αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό επειδή το Διαδίκτυο ήταν πρώτο εισήγαγε στην αγγλική γλώσσα.





Εξαιτίας της παρούσας, οι επισκέπτες από άλλες χώρες θα θέλετε σας online δραστηριότητες να έχουν ένα προσωπικό ύφος. Μπορείτε να το κάνετε, παρέχοντας τοπικές πληροφορίες επαφής και μια διεύθυνση στο υποσέλιδο κάθε των σελίδων σας. Οι επισκέπτες σας πρέπει να ξέρετε ότι είστε ένα πραγματικό άτομο που μπορεί να είναι αξιόπιστες.


Εάν αποφασίσετε να μετατρέψει την τοποθεσία σας στο web, δεν λαμβάνουν το καθήκον αυτό ελαφρά τη καρδία. Υπάρχουν πολλά θέματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Είναι σημαντικό να κατευθύνει σαφές από αυτοματοποιημένα εργαλεία για να μετατρέψει την τοποθεσία σας. Αντί για αυτό, χρησιμοποιήστε τοπικούς μεταφραστές, οι οποίοι να κατανοήσει πλήρως πώς τα επιχειρηματικών λειτουργεί στη χώρα τους και να βεβαιωθείτε ότι έχετε τοπικό προσωπικό πωλήσεων για τη στήριξη κάθε ένα από τους πελάτες σας.





Online παρουσία σας είναι εξίσου σημαντική με εκείνη μιας επιχείρησης για εργασία χωρίς σύνδεση. Χρειάζεστε ένα προσωπικό υποστήριξης πελατών που θα είναι διαθέσιμο στους πελάτες σας ανά πάσα. Δεν μετάφρασής απλώς την επιχείρησή σας, αναπτύσσετε μια online δραστηριότητες σε αυτή τη γλώσσα και τοπική παρουσία στη χώρα στοχεύετε.





Φροντίστε να ελέγξετε που μου Blaine561 διανομέα στο Blaine561.com για όλα μου άλλες ιστοσελίδες του Blaine561.

Αναπτύσσονται σε καθημερινή με τα πιο πολύτιμα άρθρα για μου πιστοί αναγνώστες,

Ξεκινώντας μια επιχείρηση να δίαιτα και Weightloss και κοινωνικά θέματα Internet εμπορία.


No comments:

Post a Comment